Para Sport afholder stævne i samarbejde med MG & BK den 21. april

17. april 2018 kl. 10:17

450 børn og unge deltager i et stort fodboldstævne på MG & BK`s boldbaner

Fodbold er som bekendt for ALLE – piger og drenge, kvinder og mænd.

Og som i golf kan fodbold også fint spilles med et evt. handicap.

Det vises frem på lørdag, når børn og unge fra Fyn og Jylland, i bedste Fair Play stil indtager banerne overfor klubhuset.

Der spilles kampe fra kl. 10.00 – 16.30 på 5- og 8-mands baner. MG & BK har 3 hold med i turneringen – et A, B og D hold. Kom og bak dem op.

I anledningen af stævnet er Færøvej spærret for gennemkørsel lige foran klubhuset. Der er adgang til MG & BK`s p-plads fra Danmarksvej.

Parkering fra den anden side af Færøvej kan ske på p-pladsen ved Lillebæltshallen.

Det er MG & BK´s handicapafdeling, der sammen med Enghaven i Odense og Para Sport Danmark er praktisk arrangør.

2-4 frivillige søges til at guide deltagere og bilister – især i tidsrummet kl. 9.30 – 11.00, men gerne længere.

Er I et par friske piger eller drenge min. 14 år, der har lyst til at guide vores gæster godt frem til omklædningsrum og p-pladser, så hører jeg gerne fra jer.

Vi finder ud af en ’præmie’ som tak for assistancen. Kontakt Pia Becker på 2072 5640 (gerne på sms).