Sølvmedaljer til seniorkvinder i pokalfinale

14. august 2023 kl. 10:13

Efterårssæsonen gik tidligt i gang for seniorkvinderne, som spillede fynsk pokalfinale fredag den 11. august mod Odense Q. Spille- og chancemæssigt var kampen relativt lige, men Odense Q var mere effektive og havde marginalerne med sig.

Stillingen ved halvlegen var 1-0 efter et mål scoret kort før pausen. Det blev 2-0 relativt tidligt i anden halvleg, hvorefter Middelfart pressede på og havde flere gode chancer - uden det dog lykkedes at få bolden i mål. Og inde i overtiden slog Odense Q sejren endelig fast med et mål til 3-0.

Kampen blev spillet på OKSON-Park i Odense, og Middelfart havde flot opbakning fra forældre og pårørende. Klubben havde også lejet en stor 50-personers bus, så nogle af klubbens yngre fodboldpiger samt deres trænere og forældre kunne komme og bakke op med flag og flot støtte til seniorerne.