Ny formand og et nyt medlem i bestyrelsen

08. marts 2024 kl. 10:23

MG & BK afholdt generalforsamling den 27. februar. I den forbindelse blev der valgt ny formand samt et nyt bestyrelsesmedlem. Vi kunne ligeledes sige tak for denne gang til to trofaste medlemmer af bestyrelsen.

Simon Gade blev valgt som ny formand. Simon blev sidste år valgt ind i bestyrelsen og har det sidste år fungeret som næstformand. Simon har mange års erfaring som træner og diverse funktioner omkring den sportslige ledelse i klubben, og har lige nu det midlertidige ansvar som sportschef i klubben.
Simon skal være Ungdomsformand for både drenge og piger/kvinder indtil videre, så det store arbejde i ungdomsafdelingen fortsættes og videreudvikles. Det er fortsat et ønske, at bestyrelsen udvides med ungdomsformand for vores pige/kvinde afdeling.
Simon vil ligeledes have ansvaret for at arbejde med udviklingen af vores faciliteter, og arbejde med realisering af vores helhedsplan for fremtiden. Læs mere om MG & BK’s helhedsplan her

Per Henning blev genvalgt og tager en tørn mere som næstformand. Per har været i bestyrelsen i rigtig mange år og hans opgaver har primært været i forhold til udenomsarealerne og personalet, som er ansat. Per vil fortsat varetager opgaverne med udenomsarealerne, kridtning af baner og vedligehold af kunstgræsbanerne.

Rasmus Brandt Jakobsen er nyt bestyrelsesmedlem. Rasmus overtager ansvaret som Seniorformand fra Preben Birk og overtager Prebens øvrige opgaver.

Jan Bennike blev genvalgt og fortsætter som kasserer og har samme opgaver som hidtil.

Anders Hansen vil forsat være ansvarlig for budget og regnskabet, og ligeledes medlem i vores støtteforening ”Vennerne” sammen med Per Henning.

Kjeld Refsgaard vil forsat være banefordeler, og har ligeledes overtaget opgaver fra Simon Gade, som har haft for mange opgaver.

En detaljeret fordeling af opgaverne blandt bestyrelsesmedlemmerne kan ses her

Bestyrelsen takker mange gange for den kæmpe indsats, som både Birgitte Wænnerstrøm og Preben Birk har gjort i bestyrelsen.
Bestyrelsen ser frem til et spændende år for MG & BK`s spillere, frivillige, holdledere, trænere og forældre.
Du kan læse referatet fra generalforsamlingen HER