Nyt spillersæt til alle medlemmer

12. oktober 2018 kl. 10:17

Uden Rock Under Broen ville MG & BK se helt anderledes ud, end den gør i dag.

Endagsfestivalen Rock Under Broen er nemlig drevet og assisteret af frivillige, blandt andet folk fra MG & BK, der gør det muligt at lave et overskud, som kan gå til klubben.

Efter Rock Under Broen 2018 var der et overskud på ca. 2 millioner, der blandt andet gik til en ny kunstgræsbane i MG & BK.
Overskuddet fra festivalen går også til sportstøj, trænere og drift af klubben. Det er også derfor, vi med stolthed kan sige, at vores klubhus er betalt, vedligeholdt og moderniseret - med andre ord har vi ingen gæld.

Det var derfor med stor glæde, at bestyrelsen i MG & BK besluttede, at en del af overskuddet skulle bruges til at indkøbe et komplet sæt spillertøj til alle medlemmer i klubben.

Alle medlem af klubben får udleveret et sæt spillertøj, som kan bruges til træning. Det er en gave fra Rock under Broen og vores "Støtteforening", som hver søndag afholder bankospil i Lillebæltshallen.

Det gode samarbejde er et privilegium for både MG & BK og Rock Under Broen, og vi er superglade for, at I som forældre og medlemmer stiller op med frivillig arbejdskraft, så alt dette kan lade sig gøre. Bliv endelig ved med at give en hjælpende hånd ved arrangementer, for uden
jeres hjælp og Rock Under Broen, ville MG & BK ikke være så god og stor en klub, som den er i dag.

Der udleveres tøj til alle, der er meldt ind i klubben og har betalt kontingent.

Vi ses til Rock Under Broen 2019

Bestyrelsen i MG & BK