Ny koordinator i pige/dameafdelingen

10. januar 2019 kl. 10:19

Klubben er meget glad for at, der er indgået en aftale med Søren Jakobsen som koordinator for pige/dameafdelingen i MG & BK. Søren skal være med til at skabe en vision for vores pige/dame afdeling sammen med vores dygtige trænere.

På et møde i klubben i denne uge præsenterede Søren sig selv og sine tanker omkring samarbejdet. Trænerne mødte talstærkt op og gav hver især input til, hvad der rør sig i klubben og til, hvad der kan gøres bedre. De glæder sig også alle til samarbejdet.

Søren har skrevet en præsentation af sig selv:

Mit navn er Søren Jakobsen. Jeg er netop tiltrådt som koordinator i MG & BK´s pige- og dameafdeling.

Efter 20 år i Aarup er min kone og jeg vendt tilbage til vores fødeby og til min første fodboldklub, hvor jeg startede som spiller som 8-årig.

Jeg har tre voksne børn, to svigerbørn og to børnebørn. Jeg er uddannet folkeskolelærer; dansk- og idrætslærer - og har de seneste 18 år arbejdet som viceskoleleder på Aarupskolen.

Ud over MG & BK, hvor min leder- og trænergerning begyndte, da jeg var 13 år, har jeg været tilknyttet Kauslunde IF, Brenderup IF, Aarup BK, SSV Højfyn enten som spiller, træner, dommer, bestyrelsesmedlem, formand eller klubhusansvarlig. Så jeg har stort set været hele foreningspaletten igennem, men har endnu koordinatorjobbet til gode. Et job jeg glæder mig meget til at tage hul på.

Jeg er en foreningsildsjæl, der stadig brænder for at betale tilbage på det, jeg fik og stadigvæk får, ved at være en del af fællesskabet.

Fodbold – uanset køn - er min helt store passion, som jeg brænder for 24-7. Faglighed, koordination, implementering, kommunikation, udvikling og samarbejde, er begreber, jeg er i daglig berøring med og som jeg glæder mig til at kunne bidrage med, så vi sammen kan opfylde klubbens ønske om at få pige/dame afdelingen til at blomstre endnu mere.

Jeg glæder mig til at møde jer og få indsigt i det store frivillige arbejde, I alle udfører på og udenfor banen, så vi i fællesskab kan udvikle videre på det, I allerede har skabt, til glæde for vores fodboldglade piger/damer.

Med sportslig hilsen

Søren