MG & BK søger ny klubhusbestyrer

28. november 2019 kl. 11:13

MG & BK er en fodboldklub med lidt over 600 medlemmer som er fra 5 år og op efter. Vi har ca. 80 trænere og en stor skare af frivillige, som er rygraden i klubben.

MG & BK har brug for en klubhusbestyrer, som er serviceminded og imødekommende overfor vores medlemmer, frivillige og trænere. I MG & BK har klubhusbestyreren en central rolle i klubben og man vil være den som tegner klubben udadtil. Bestyrelsen ønsker, at klubhuset er åbent for alle medlemmer og at man som klubhusbestyrer tager en aktiv rolle i denne målsætning.

Primære arbejdsopgaver:

• Indkøb af varer til cafeteriet
  • Daglig ledelse og administration af klubbens kiosk og klubben i helhed
  • Tøjvask
  • Opsyn med omklædningsrum efter endt træning og kamp
  • Ansvarlig for klubbens materiel
  • Dommerpåsætning til kampe
  • Diverse vedligeholdelse af klubhuset og banerne
  • Skabe liv i klubhuset

Bestyrelsen forventer at du er:

• Fleksibel
  • Omgængelig
  • Samarbejdsvillig
  • At kunne arbejde primært aften og weekend i forhold til fodboldsæsonen
  • Have lyst til at bringe liv i klubhuset og være et samlingspunkt i klubben

Er du interesseret i ovenstående, og har lyst til at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte formand Claus Hansen på 26375426.

Ansøgning og relevante bilag sendes til ch.midspar@gmail.com senest den 10. december 2019.

Der forventes at afvikle ansættelsessamtaler i uge 50 eller 51.