Lotte Møller er MG & BK`s nye klubhusbestyrer

12. december 2022 kl. 12:17

Med ansættelsen af Lotte har klubben investeret i at skabe et åbent og tilgængeligt klubhus, hvor der er liv og varme, så her er indbydende at komme i huset. Dette er muligt, da Lotte har kompetencerne og ved hjælp af midler fra Rock Under Broen. F.eks. er ansvaret for tøjvask ikke mere en del af klubhusbestyrerens opgaver, der er investeret i en gulvvaskemaskine og andre opgaver er lagt ud til den sportslige ledelse, som også er blevet styrket.
Lotte kommer med en stor erfaring med børn via sit arbejde i fritidsklub - bl.a. Ø-klubben, men også i SFO- samt skoleregi. Lotte kommer med rigtig mange ideer, som hun glæder sig til at afprøve og er også modtagelig for forslag.
Desuden har Lotte tidligere holdt kiosken åben i vinterperioden, når vores tidligere bestyrer har afviklet ferie, så hun kender huset i forvejen.

Vær med til at tage godt imod Lotte