Kæmpe tillykke til Nico med A eksamen

06. juni 2023 kl. 10:12

Nico har bestået UEFA Elite Youth A eksamen.

Eksamen har en varighed af ca. 75 min og tager udgangspunkt i kursistens produktioner i forløbet (portfolie). Portfolien omfatter kursistens opgaver inden for områderne Talent-ID, Talentledelse, Talenttræning, samt studieturs-konklusioner med henblik på kritisk konstruktivt forslag til kommende talentmiljø i egen klub.

Forud for eksamen har Nico fulgt et forløb, der er en blanding af teoretiske oplæg fra trænerudviklere og eksterne eksperter, gruppediskussioner/-refleksioner, klubbesøg i dansk eliteklub, studietur og supervisioner. Mellem modulerne er der gennemført tre supervisioner af Nicos talenttræning i egen klub med ekstern supervisor.

Som Youth A-licenstræner er træneren kvalificeret til at træne ungdoms-elitehold på højeste nationale og internationale niveau.