Jørgen Christensen æresmedlem

02. september 2021 kl. 12:10

Efter tirsdagens generalforsamling udnævnte bestyrelsen Jørgen Christensen til æresmedlem i MG & BK.
Jørgen har været med siden starten af 80`erne. Han var med i tiden, da der blev afholdt TV-Bingo med folk siddende hjemme i stuerne med deres bingoplader. Senere blev det til Banko i Lillebæltshallen, hvor Jørgen har været med alle årene og stadig er med, nu hvor det starter op igen på søndag.
Desuden gør Jørgen stadig et kæmpe arbejde for Rock Under Broen, MG & BK Event og MG & BK Fodbold i kraft af sine evner indenfor regnskab, bogføring mm. Han har også en overgang holdt styr på kontingentindbetalingerne. Alt dette arbejde er ikke så synligt, og især derfor er det vigtigt at hædre en ildsjæl som Jørgen, så vi kan blive mindet om, at det kræver frivillige for at kunne drive en forening.
Bestyrelsen i MG & BK