Jesper Hoffmann kåret som årets træner 2018

17. januar 2019 kl. 10:13

DBU Fyn har kåret Jesper som årets seniortræner på kvindesiden. Han modtog det synlige bevis tirsdag aften på Det Fynske Fodbolduniversitet. Prisen blev overrakt af den tidligere målsluger Steffen Højer, i samarbejde med Michael Skovgaards fra DBU Fyns seniorudvalg.
Vi er i klubben ret stolte over, at Jesper er træner hos os.
Jesper Hoffmann, der er træner for Albaniserie-holdet gør et forbilledligt arbejde i Middelfart. Trods mange piger på efterskole og det, at mange klubber bejler til pigerne, har han formået at samle et hold, som holder et godt niveau, og som bl.a. klarede sig flot mod overmagten fra Odense Q i deres indbyrdes pokalkamp. Spillerne viser generelt god sportsånd og sælger sig dyrt i kampene, hvilket bl.a. må tilskrives Jespers evne til at sætte dem op til kampene. Jesper har været aktiv i klubben i mange år og han er en af de ildsjæle, som gør en forskel for kvindefodbolden.

Indstillet af: Morten Christiansen, Odense Q