Isolering af loft i klubhuset

06. februar 2018 kl. 10:11

Klubben har i sidste uge fået lavet efterisolering på loftet – det var også en nødvendighed, da der ikke er blevet gjort noget siden, man byggede klubhuset sidst i 70’erne.

Vi var inde og undersøge, om der også skulle foretages hulmursisolering men efter, man havde taget prøver i muren forskellige steder, kunne man konstatere, at den isolering på 75 mm, man lagde på dengang, man byggede klubhuset, stadig var intakt. Klubhuset blev bygget af frivillige, så det er gedigent håndværk, der blev lavet.

Det årlige varmeforbrug i klubhuset har være næsten kr. 40.000,- og med anskaffelse af kunstgræsbane 2 forventer vi mange flere aktiviteter i klubhuset om vinteren, så der har været et stort behov for efterisolering og den investering der bliver lavet vil blive indtjent inden få år.

Efterisoleringen har kun kunne gennemføres fordi, det gik rigtig godt for Rock Under Broen i 2017. En stor tak til Rock Under Broen.

Husk derfor at støtte op om Rock Under Broen 2018, uden den havde vi ikke disse flotte faciliteter.

Til at udføre arbejdet valgte bestyrelsen Breinholm Isolering. De mødte to mand op og udførte arbejdet med at hæve gangbroen og blæse papirisolering ind på loftet på bare én dag. Tak til Breinholm for professionelt udført arbejde.