Velkommen til Birgitte Wænnerstrøm

31. oktober 2017 kl. 09:14
- der er indtrådt i bestyrelsen i MG & BK

Vi er glade for at kunne meddele, at Birgitte Wænnerstrøm har valgt at melde sig frivilligt til at gå ind i bestyrelsesarbejdet. Birgitte vil primært arbejde med udvikling af de yngste årgange i samarbejde med ungdomsformand Per Løvstad og sportschef Lars Lykke Sørensen.

Birgitte har i længere tid været holdleder for drenge årgang 2009 og ønsker at arbejde med den generelle udvikling af børnefodbold i MG & BK.

Birgittes fokus vil derfor til at starte med ligge her og hun udtaler:
”Jeg ønsker at styrke udviklingen af de mindste årgange specielt i forhold til forældre-indsatsen. Det er ofte forældrene, som er trænere og holdleder og det er vigtigt, at klubben har endnu mere fokus på dem i hverdagen. Det vil jeg rigtig gerne bidrage til, blandt andet ved at være synlig og nem at komme i kontakt med i klubben.

Bestyrelsen ser frem til at arbejde sammen med Birgitte.