Talentcentertræning i fremgang

23. august 2019 kl. 09:10

I onsdags var der første Talentcentertræning i efteråret for udvalgte spillere i samarbejdsklubberne. Siden etableringen i begyndelsen af 2018 har Talentcenteret virkelig udviklet sig.

Fra at være ca. 20 spillere fordelt på 5 klubber over to årgange, har vi nu mere end 60 spillere fordelt på tre årgang (U13 - U15).

Det er vi meget stolte over, så vi vil gerne takke samarbejdsklubberne for at støtte op omkring talentudviklingen på Vestfyn. Klubberne er:

På trænersiden har vi lavet aftaler med Nicolai Fohlmann, Kristian L. Sørensen samt målmandstræner Anders Nielsen, for at sikre kontinuitet og kvalitet omkring spillerne på Talentcenter Vestfyn. Derudover har vi stadig, via MG & BK’s samarbejde med OB, Ivan Poulsen og Kim Drongensen som en del af setuppet omkring Talentcenteret.

Vi glæder os til at se Jer til de næste 5 træningspas.