Bowlingaften for de frivillige

26. marts 2018 kl. 10:38

Det er altid en stor fornøjelse at tilbringe en hyggelig aften med de mange frivillige, der hjælper i klubben.

Mange tænker ikke over det, når de går rundt i området eller kommer ind i klubben. De mange frivillige hjælper med alt lige fra tøjvask, slå græs, rive kunstgræsbanen, kridtning af banerne, holde ukrudt nede omkring klubhuset, tømme skraldespande på fodboldbanerne og meget andet.

Vi havde derfor fornøjelsen af at invitere dem til en bowlingaften med lidt mad og drikkelse inden den store udendørssæson starter.

Selv om vi har mange frivillige, så husk at det er din klub og vi alle skal hjælpe med at holde det pænt – så ser du en tom flaske, en plastikpose eller andet ligge og flyde, så samle det op – på den måde hjælper vi hinanden med at hold orden.